CLOSE

Search form

linkedin twitter youtube

L'empresa aposta per seguir generant negoci i ajudar als emprenedors en aquests moments delicats

GM FOOD obre 10 supermercats franquiciats a Catalunya en els primers quatre mesos de l'any

19/05/2020

GM FOOD, companyia referent en el sector de la distribució alimentària, ha obert 10 supermercats franquiciats a Catalunya durant els primers quatre mesos de l'any, que s’afegeixen als 17 inaugurats a la resta de l’estat. Els supermercats franquiciats oberts a Catalunya durant aquest any són: 7 SUMA (5 a Barcelona, 1 a Girona i 1 a Lleida) i 3 Proxim (2 a Barcelona i 1 a Tarragona), que han suposat un augment de la superfície de sala de vendes de 1.307m2

La companyia compta a Catalunya, a més dels supermercats franquiciats, amb 25 Gros Mercat, 7 benzineres autoservei GMOil i 2 plataformes logístiques a Vilamalla i Tortosa. 

Del total de les 27 obertures a tot l’estat, 17 corresponen a l'ensenya SUMA i les 10 restants a Proxim. Per distribució geogràfica: 10 a Catalunya, 8 a Andalusia, 2 a Balears, 3 a la Comunitat Valenciana, 1 a Castella i Lleó, 1 a Aragó, 1 a Galícia i 1 a Navarra. Amb aquestes noves obertures l'empresa compta amb més de 700 establiments franquiciats amb les ensenyes SUMA, Proxim i Spar, als quals cal afegir uns 1.800 detallistes independents.  

Creixement de l’àrea de retail 
GM FOOD va tancar 2019 amb un augment de 112 establiments franquiciats a tot l’estat, xifra que va representar un rècord hist ric per a l'empresa, refermant l'estratègia d'expansió de la seva àrea de retail. L'objectiu per a aquest any 2020 és igualar la xifra de noves obertures, encara que tot dependrà de l'evolució de la situació actual global. En paraules de Lluís Labairu, director general de la companyia, "en un moment tan complicat, aquestes obertures són un exemple del que hem de fer com a societat, seguir generant negoci i ajudar els emprenedors a iniciar un projecte il·lusionant i rendible".  

L'empresa considera que els establiments de proximitat són el present i futur del subministrament alimentari i el seu objectiu és convertir-se en el referent d'aquest model. Per aix , fa temps que impulsant una fórmula flexible que permeti oferir als seus clients una franquícia que s'adapta a les necessitats de cada zona segons criteris de competència, necessitats finals i especialització.  
L'oferta dels seus establiments compta, a més, amb el reforç de la qualitat de les 1.900 referències de les seves marques pròpies Gourmet, Mical, Micaderm, GM Wines i Mic & Friends.   

 

General Markets Food Iberica  
GM Food Iberica amb una facturació de 1.161 milions d'euros i una plantilla de prop de 2.500 empleats, és una empresa internacional propietat del conglomerat Bright Food amb capital 100% xinès. La companyia té 6 seus repartides per tot Espanya i és referent en el mercat de l’horeca estatal amb la seva ensenya de cash & carry Gros Mercat, amb 71 centres, i la divisió de Food Service.