CLOSE

Search form

linkedin twitter youtube

GM FOOD incorpora 27 vehicles híbrids en la seva estratègia a favor de la sostenibilitat

La companyia aposta pel medi ambient en la renovació de la seva flota

22/11/2021

22 de novembre de 2021. GM FOOD, companyia referent en el sector de la distribució alimentària a l’Estat, ha incorporat vehicles híbrids a la seva xarxa comercial, dins de la seva estratègia per a reduir les emissions de CO2 i a favor de la sostenibilitat. La companyia ha contractat a Toyota en format rènting 27 vehicles Corolla Electric Hybrid amb distintiu ambiental ECO i retolats amb l'eslògan “Hybrid, Cuido del planeta”, que començaran a donar servei en la xarxa comercial que la companyia té repartida per tota Espanya.

GM FOOD ha apostat per Toyota i la seva tecnologia híbrida elèctrica per a renovar la seva flota de vehicles dièsel amb l'objectiu de reduir el consum i les emissions de CO2, garantint així el respecte al medi ambient com a eix de les seves activitats. L'acció representa una reducció del 25% de les emissions respecte als vehicles substituïts.

La nova flota de cotxes ha estat lliurada en la seu de GM FOOD a Vilamalla (Girona), en un acte en el qual van ser presents el director general de GM FOOD, Lluís Labairu i el seu director executiu de Serveis Corporatius, Lluís Periáñez, al costat de Marc Peralta, fleet operations sènior manager de Toyota España, i Rocío Garrido, fleet operations area manager de Toyota España.

 

La tecnologia Toyota Electric Hybrid aglutina ja més de 25 anys d'història i més de 18 milions de vehicles electrificats comercialitzats a tot el món. Aquestes xifres permeten a Toyota ser líder en l'electrificació del mercat i expandir-se també a nivell corporatiu, amb tota classe de flotes tant a nivell públic com privat, amb entitats, governs, cossos de seguretat i empreses de tota mena apostant per una tecnologia eficient i mediambientalment sostenible.

 

Sobre GM FOOD

 

GM FOOD, propietat del grup suís Transgourmet, compta amb 6 plataformes de distribució repartides per tot l’Estat i és referent en el mercat de l’horeca amb la seva ensenya de cash&carry GMcash-Gros Mercat, amb 70 centres i 23 benzineres GMOil, i la divisió de Food Service. L’empresa compta amb més de 800 supermercats franquiciats sota les ensenyes SUMA, Proxim i SPAR, i més de 2.000 clients independents.