CLOSE

Search form

linkedin twitter youtube

GM FOOD ja compta amb 45 franquícies SUMA i Proxim a les illes

SUMA Supermercats creix a Balears i s’instal·la al centre històric de Palma

07/04/2021

7 d’abril de 2021. GM FOOD, companyia referent en el sector de la distribució alimentària, avança en la seva estratègia per a ampliar la seva presència a Balears on ha inaugurat un supermercat SUMA en un local singular en ple centre històric de Palma. Amb aquest nou supermercat i el SUMA que va obrir al març a Son Ferriol, la companyia ja compta amb un total de 45 establiments franquiciats SUMA i Proxim a les illes.

 

El nou establiment SUMA destaca per la seva singularitat ja que està situat en un local peculiar que ha estat totalment reformat per a mantenir l'estructura original, com els seus arcs, i recuperar les parets de pedra vista. La imatge corporativa també s'ha adaptat a les exigències de la ubicació. El supermercat, situat en el número 6 del carrer Pas d’en Quint, té una superfície de venda de 170m2, compta amb 4 treballadors i té un horari d'obertura de dilluns a dissabte de 9 a 21h i els diumenges de 10 a 15h.

 

 

GM FOOD a les Balears

GM FOOD té a les Balears 35 supermercats franquiciats SUMA (19 a Mallorca, 10 a Eivissa i 6 a Menorca), 10 establiments franquiciats Proxim (5 a Mallorca, 4 a Eivissa i 1 a Menorca), 3 centres cash&carry GMcash per a professionals de l'hostaleria a Mallorca (Palma), Eivissa (Santa Eulalia) i Menorca (Maó), aquest últim amb una benzinera GMOil.

 

Creada l'any 2000, la cadena SUMA és una de les més prestigioses en distribució alimentària, i actualment està en expansió en tota Espanya amb el seu model centrat en el supermercat de proximitat. L'ensenya destaca per la seva proximitat, tracte directe amb el públic i per comptar amb un extens llistat de productes de proximitat i una oferta de més de 10.000 referències, de les quals 1.600 corresponen a les marques pròpies de GM FOOD: Gourmet, Mical, Micaderm, Idonia, GM Wines i Mic&Friends.

 

GM FOOD atribueix gran part dels bons resultats de la seva franquícia a la seva aposta per un model de botiga de proximitat destinat a satisfer els hàbits dels consumidors ampliant les referències de productes saludables i sostenibles, i a satisfer als franquiciats, adaptant els seus negocis a la seva especialització i a les necessitats de la zona.