CLOSE

Search form

linkedin twitter youtube

La companyia compta amb més de 1.600 referències de marca pròpia

GM FOOD actualitza el seu catàleg amb noves referències i formulacions més saludables

16/02/2021

16 de febrer de 2021. GM FOOD, companyia referent en el sector de la distribució alimentària, ha renovat el seu catàleg format per més de 1.600 referències de productes de les seves marques pròpies Gourmet, Mical, Micaderm i Mic&Friends.

Després d'analitzar les necessitats i els hàbits de consum dels seus clients, GM FOOD ha actualitzat el seu assortiment reduint els productes menys demandats i ampliant les referències més exitoses, com els disponibles en les àrees de xarcuteria i formatges, i introduint noves referències d'aquelles més requerides, com el cafè en càpsula. A més, la companyia ha revisat formulacions per a reduir sucres en productes com a sucs i brioixeria i sals en aperitius.

A més, amb l'objectiu de reduir la presència d'oli de palma en els productes de marca pròpia es continua treballant amb proveïdors perquè, sempre que sigui possible, se substitueixi aquest greix. I perquè quan no sigui possible, s'utilitzi oli de palma amb certificat de sostenibilitat.

El nou catàleg presenta, a més, millores pràctiques ja que s'han introduït pictogrames per a indicar els principals al·lergògens, com poden ser l'ou, la lactosa o el gluten, per a una millor identificació del consumidor. GM FOOD també ha revisat els formats per adaptar-los a les necessitats dels clients tant d’horeca com retail i ha modificant les mides d'algunes referències perquè resultin més pràctiques.